Całe badanie przeprowadzone bezkontaktowo
W dobie pandemii COVID-19, dbając o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, musieliśmy zrezygnować z badań przeprowadzanych przez naszych ankieterów na ulicy.
Stworzyliśmy więc unikatowy system pozyskiwanie danych, który pozwolił nam na osiągnięcie nawet lepszych wyników niż poprzednio.
Składają się na niego:
- Akcje w mediach społecznościowych.
- Akcje reklamowe kierowane do mieszkańców.
- Akcje informacyjne z wykorzystaniem ulotek i plakatów. Wykorzystujemy kilka wersji materiałów informacyjnych, by dotrzeć z przekazem do różnych grup odbiorców.
- Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, zachęcające do udziału w badaniu.
- Infokioski rozstawiane w większych miejscowościach w strategicznych lokacjach.
- Współpraca z biznesem prywatnym, która umożliwia nam szybkie i skuteczne ankietowanie pracowników w miejscu ich pracy.
- Współpraca z lokalnymi instytucjami i organizacjami.
- Dedykowana infolinię, na którą mieszkańcy mogą zadzwonić i wypełnić ankietę przez telefon.